torek, 18. september 2007

Sem iz FDVja

Najprej opravičilo vsem FDVjevcem, ki to pravzaprav niste. Ne, ne verjamem, da bi se vsako leto več sto bukseljnov neodvisno vpisalo na FDV. Me ne prepričate. Četudi ste iz FDVja. FDV tudi ni prispodoba, glede na klientelo študentskega doma, skoraj mora bit iz FDVja.

Stvar je taka, da sem si danes vzela dan dopusta, mogoče si ga bom dva. Naredit moram dve seminarski nalogi, da se lahko vpišem v višji letnik. Da ne bi dneva v celoti zabila, sem se spomnila, da si moram oprat umazane cunje. Posebno s tem namenom in v skladu z domskim redom, sem si dva dni nazaj rezervirala čas na skupnem pralnem stroju in sušilniku. Dve uri, od 11h do 13h.

Ko danes ob 10.55 pridem do pralnice, sem samo pogledala snažilko, ki je podpirala dežurno ložo in mi je bilo jasno koliko je ura. Ja, 10.55, pa tudi to, da s pranjem ne bo nič. Ena egoistična nepismena mrha je prišla prat ob 10.30. Ziher je to naredila nalašč, ker se ji verjetno jebe za vse, razen za tiste, ki jebejo njo. Ni se zapisala kdo je, da jo bi lahko poklicala po domofonu, ključ od pralnice je vzela s sabo. Dobro zanjo, ker ji bi sicer vse zmetala ven na dež. Če si kdo zdaj misli baba, ta je še bolj zmešana kot FDVjevka, vam povem, da se mi je to zgodilo že četrtič. Zapovrstjo. Pred desetimi minutami sem šla dol pogledat, če je s pranjem že končala. Pralni stroj je že končal, pepelke pa ni od nikjer. Na vratih sem pustila nalepljen listek na katerem izražam svoje dvome o tem, kako ji je uspelo prit na faks glede na to, da ne zna brat. Ali pa je egoistična svinja, ki popolnoma ignorira obče dejstvo, da nas skupaj živi nekaj sto. Da bi preverila razpoložljivost pralnega stroja? Saj niste resni. Moja rit pa bo danes zvečer hodila naokoli v mokrih cunjah, ker se ne bodo do konca posušile. Če jih bom sploh lahko oprala. Bom poskušala izbrat tiste najmanj smrdeče ali pa si bom eno majico nekje sposodila. Se mi zdi, da sem spet na tem, kako dobro je včasih bit prasica.


Ni komentarjev: